• TISZTELT SZÜLŐ/ TÖRVÉNYES KÉPVISELŐ!

     Tájékoztatjuk, hogy a kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel a 2021/2022. tanítási évre történő általános iskolai beiratkozás során nemcsak személyes, hanem online úton is lehetőség van beíratni a tanköteles korba lépő gyermekét.

    Az általános iskola első évfolyamára történő jelentkezésének elektronikus, online formájára a KRÉTA rendszer felületén keresztül https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap, az e-Ügyintézés „Beiratkozás Általános Iskolába (BÁI)” felületen van lehetősége.

     

    Az online jelentkezés határideje:
    2021. április 10. -2021. április 16. 24:00 óráig

    Az e-Ügyintézés felületen keresztül – regisztráció után – indíthatja a gyermek törvényes képviselője a beiratkozási folyamatot, mely során ki lehet tölteni a gyermek beiratkozáshoz szükséges adatait a rendszer által felkínált űrlapon. Emellett az egyes nyilatkozatok (törvényes képviselői nyilatkozat, etika és hit- és erkölcstan közötti választás) a rendszerből letölthetőek, és aláírás után a másolatok feltölthetőek. A  gyermek lakcímkártyájának feltöltése feltétlenül szükséges.

    Kérjük, tanulmányozza a Miskolci Takerületi Központ által összeállítottsegédletet.

     Amennyiben Ön nem a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti körzetes iskolába íratná be a gyermekét, akkor is meg kell adnia a kötelező felvételt biztosító általános iskola nevét és címét is a jelentkezése során. A beiratkozó gyermek körzetes iskoláját az alábbi keresőfelületen https://kir.hu/KIR2_KORZET_3h/Pub/Index, vagy a Miskolci Tankerületi Központ https://kk.gov.hu/beiskolazasi-korzethatarok-2021-2022  honlapján is megtalálják.

     Az online beiratkozás esetén a beiratkozáshoz szükséges eredeti dokumentumok bemutatására a 2021/2022. tanév első napjáig (2021. szeptember 1.) kerülhet sor.

    Amennyiben módosítani kíván a már elektronikusan beküldött adatokon, akkor ezt úgy teheti meg, hogy jelzi telefonon: 46/560-494, vagy e-mail-ben a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen az intézményünk részére a visszavonási- vagy adatmódosítási szándékát. Az adatok módosítását az intézmény a KRÉTA felületén a kérés alapján elvégzi.

    Amennyiben a szülő visszavonja gyermeke jelentkezését, ennek következményeként a BÁI felületen az iskola a benyújtott jelentkezésre a szülő kérése alapján elutasító határozatot hoz, és az intézmény saját rendszerében a gyermek adatait a „Beiratkozás visszavonva” státuszba állítja. Ezen műveletek elvégzését követően Ön ismét be tudja nyújtani gyermeke jelentkezését egy másik iskolába.

     Akár körzetes, akár nem körzetes iskolába kívánja beíratni gyermekét, mindenképpen jelentkeznie kell az általános iskolánál, amely jelentkezés a fent jelzett online módon vagy személyesen történhet meg.

     A beiratkozás adatainak felvétele indokolt esetben, a beiratkozást lefolytató iskola által szabályozott módon, személyesen is megtörténhet 2021. április 15-én és 16-ána járványügyi veszélyhelyzet miatt megkövetelt egészségügyi szabályok szigorú betartása mellett

     A járványhelyzetre való tekintettel kérjük, hogy az online beiratkozást részesítsék előnyben.

     A fentiek után, akár online, akár személyesen történt a jelentkezése az iskolába, a körzettel nem rendelkező általános iskolai osztályok tekintetében, továbbá a körzettel rendelkező iskolákba jelentkező, nem körzetes gyermekek esetében egyaránt legkésőbb 2021. április 23-ig döntenek a gyermekek felvételéről és ezután küldik el a tájékoztatásukat Önnek.

     A beiratkozási eljárás során vagy annak lezárása után legkésőbb két héten belül Önnek nyilatkoznia kell arról, hogy gyermeke számára hit- és erkölcstan vagy etika órát választja. A hit- és erkölcstan tantárgy választása esetén meg kell jelölnie, hogy melyik egyház hit- és erkölcstan oktatásának megszervezését kéri majd gyermeke számára. Az iskola a hit- és erkölcstan oktatással kapcsolatos, az egyházaktól kapott információkat feltünteti a honlapján.

     A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok, adatok megadása kapcsán Ön segítséget kérhet a gyermeke óvodájától – óvoda OM azonosítja, gyermekük oktatási azonosítója tekintetében. Természetesen iskolánk fenntartója, a Miskolci Tankerületi Központ is rendelkezésre áll a körzetes iskolákkal kapcsolatos információk, az online vagy a személyes beiratkozás rendjével kapcsolatos kérdések esetén.

     

     

  • Közlemény

     A 2021/2022. tanév első évfolyamára történő általános iskolai beiratkozás rendjéről.

    A személyes beíratás a vészhelyzeti intézkedések betartásával lehetséges.

    Időpontjai:

    2021. április 15. (csütörtök) 8:00 – 19:00 óra között

    2021. április 16. (péntek) 8:00 – 18:00 óra között.

    A beíratáshoz az alábbi dokumentumok szükségesek:

    • a gyermek személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány (személyi igazolvány vagy születési anyakönyvi kivonat),
    • a gyermek nevére kiállított TAJ kártya,
    • a gyermek nevére kiállított lakcímet igazoló hatósági igazolvány,
    • Az iskolába lépéshez szükséges fejlettség elérését tanúsító igazolás:

    - óvodai szakvélemény, vagy szakértői bizottság szakértői véleménye (iskolaérettség),

    - sajátos nevelési igényű gyermekek esetében a Szakértői Bizottság szakértői véleménye

    • A beíratáskor a szülőnek nyilatkoznia kell

    - a felügyeleti jog gyakorlására vonatkozóan

    - gyermekének Etikavagy Hit-és erkölcstan (hittan) oktatást kér

    A 2021/2022-es tanévben előreláthatóan

    a református hittant:

    Dandéné Pál Tünde a Miskolc Avas Déli Református Egyházközség hitoktatója; 

    a római katolikus hittant:

    Hegedűs János Róbert a Miskolci Jezsuita Plébánia hitoktatója

     a görögkatolikus hittant:

    Rózsa Klára a Miskolci Egyházmegye Avasi-Görögkatolikus Parókia hitoktatója tartja a Hit- és erkölcstan tantárgy keretében. 

     Sok szeretettel várjuk a szülőket!

     

                                                                                             Iskolavezetés

  • Iktatószám: 0061-1. /2021.

    A koronavírussal összefüggő kormányzati és önkormányzati intézkedésekkel kapcsolatos

    FIGYELEMFELHÍVÁS

    TANULÓK ÉTKEZTETÉSE

    AMENNYIBEN - az ön gyermekét érintő korosztály számára-

    A TANTERMI OKTATÁS ÚJRA INDUL.

    tárgyában

     

    Az emberi erőforrások minisztere 17/2021. (III.5.) határozata alapján tett intézkedések kapcsán felhívjuk figyelmüket, hogy

    1. március 8-tól a tanulók étkezése - a Miskolci Közintézmény-működtető Központ által –

    központilag lemondásra került.

    A kialakult járványügyi helyzetre való tekintettel, kérjük, hogy

    AMENNYIBEN - az ön gyermekét érintő korosztály számára-  A TANTERMI OKTATÁS ÚJRA INDUL, és igénylik az étkezést,

    kérjük szíveskedjenek annak megrendeléséről gondoskodni.

    A következő napi megrendelés és lemondás minden tárgynapot megelőző munkanapon 8:30 óráig lehetséges.

    Pl.: a 2021. április 19. (hétfőre) történő megrendelést 2021. április 16. péntek 8:30 óráig kell jelezni intézményünknek.

    A megrendelést/lemondást írásban

    (e-mailben) kérjük az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre, a tanuló neve, iskolája és osztálya megjelölésével eljuttatni.

     

    Miskolc, 2021.04.09.

     Jó egészséget kíván a Miskolci  Közintézmény-működtető Központ  Vezetősége

     

    Intézményünkben az étkezés automatikusan megrendelésre kerül az étkező gyermekek részére.

    Amennyiben nem igénylik, kérem jelezzék a 46/564-494-es telefonszámon, vagy írásban a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen.

                                                                                                   Iskolavezetés

  • Tisztelt Szülők/Gondviselők! Kedves Diákok!

    2021. április 7-én folytatódik a digitális oktatás.

    A járványügyi helyzet kedvező alakulása esetén 2021. április 19-én jöhetnek újra iskolába a gyerekek.

    Iskolavezetés

     

  •   Kedves Szülők, Kedves Leendő Elsősök!

    Kérjük tekintsék meg kisfilmjeinket:

     

     

     

  • Tisztelt Szülő/Gondviselő!

     

    Tájékoztatom, hogy intézményünkben (3525 Miskolc, Városháztér 13.) 

    2020. december 23. és 2021. január 3. között a telefonos és a személyes ügyfélfogadás szünetel.

    A tanulók  2021. január 4. hétfői étkezésének módosítására, írásban

     (e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) címen,  2020.december 30. szerda 9:00 óráig van lehetőségük.

     

    Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

    Békés ünnepeket kívánunk!

     

    Miskolci Közintézmény-működtető Központ

    Pénzügyi Osztály

  • Tájékoztató a felnőttoktatás levelező tagozat tanulói számára

    Tájékoztatom, hogy a koronavírus terjedése miatt az intézményünk továbbra sem látogatható, marad a tantermen kívüli digitális oktatás.
    A tanulni való tananyagot tantárgyanként mindenki megtekintheti minden hétfőn a KRÉTA házi feladatoknál, és itt küldhetnek üzeneteket, megoldott feladatokat.
    Továbbiakról, az esetleges változásokról tájékoztatást küldünk. 

    Email címem: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
    Telefonszámom: 46/ 560 494

    Mudri István
    igazgatóhelyettes

  • TISZTELT SZÜLŐ/GONDVISELŐ!

     

    A települési önkormányzat a szünidei gyermekétkeztetés keretében a szülő, törvényes képviselő kérelmére, a déli meleg főétkezést a hátrányos helyzetű gyermek és a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő halmozottan hátrányos helyzetű gyermek részére ingyenesen biztosítja.

    Miskolc Megyei Jogú Város Jegyzőjének megkeresése alapján tájékoztatom, hogy Miskolc városban a 2020/2021. tanévben az őszi szünet ideje alatt 2020. október 26. és 2020. október 30. napja között, munkanapokon (5 munkanap) tervezik az alábbi kiosztási helyszíneken:

    1. Belvárosi Konyha (volt Központi Leánykollégium) 3525 Miskolc, Palóczy u. 1.
    2. Miskolci Könyves Kálmán Általános Iskola és AMI (3534 Miskolc, Könyves K. u. 2.)
    3. Miskolci Petőfi Sándor Középiskolai Fiúkollégium (3527 Miskolc, Bajcsy-Zs. u. 33.)
    4. Avastetői Általános Iskola és AMI Széchenyi István Általános és Alapfokú Művészeti Tagiskolája (3524 Miskolc, Hajós A. u. 5.)

     

     

                                                                                         Iskolavezetés

  • Intézkedési terv 

    A JÁRVÁNYÜGYI KÉSZENLÉT IDEJÉN ALKALMAZOTT ELJÁRÁSRENDRŐL

     
  • Tisztelt Szülők!

    Szeptemberben hagyományos módon kezdjük meg a tanévet.

    Az iskolát kizárólag egészséges, tüneteket nem mutató gyermek, tanuló látogathatja.

    Első tanítási nap: 2020.szeptember 01. (kedd).

    A tanévnyitó ünnepséget az 1. órában tartjuk. Az elsős tanulók és szüleik az aulában helyezkednek el, a többi osztály tanulói a tantermekben.

    Ezen a napon 4 osztályfőnöki óra lesz megtartva. Ekkor kapják meg a tanulók a tankönyveket.

    Étkezésre is van lehetőség, ha korábban azt igényelte gyermekének.

     

    Iskolavezetés

  • FIGYELEM!

    Javítóvizsga: 2020. augusztus 26. (szerda) 8.00 óra


    Javítóvizsgára való felkészítés: 2020. augusztus 25.(kedd) 8.00 – 12.00


    Első tanítási nap: szeptember 01. (kedd)

  • Tanszerlista ajánlás

    Kedves Elsős Szülők!

    Itt olvashatják a tanszerlista ajánlást:
    Tanszerlista ajánlás
                                             Iskolavezetés

     

  • Tisztelt Szülők/Gondviselők!

     

    Az étkezés igényléséhez IGÉNYLŐLAP  és HOZZÁJÁRULÓ NYILATKOZAT A SZEMÉLYES ADATOK KEZELÉSÉHEZ  elnevezésű dokumentumok kitöltése szükséges.

    Benyújtási határidő:

    2020. augusztus 3.

    Étkezési térítési díjkedvezmény igénylése esetén a 2. számú NYILATKOZAT  és a kedvezményre jogosító igazolások mellékelése szükséges.

    A kedvezmény igénylő Nyilatkozat és igazolások leadási határideje: 

    2020. augusztus 14.

    Az igénylőlapok és a kedvezmény igénybevételére jogosító dokumentumok az MKMK-ban adhatók le személyesen, postai úton a 3525 Miskolc, Városház tér 13. postacímen, illetve e-mailben az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen.



    CSAK A HIÁNYTALANUL KITÖLTÖTT ÉS ALÁÍRT IGÉNYLŐLAPOKAT ÁLL MÓDUNKBAN ELFOGADNI, A HIÁNYOS DOKUMENTUMOK NEM KERÜLNEK FELDOLGOZÁSRA!

     

    A szükséges nyomtatványok az MKMK honlapján letölthetőek:

    http://mkmkozpont.hu/2020-2021-tanev-altalanos-iskolak

     

    Akinek nincs lehetősége letölteni az MKMK honlapjáról a szükséges dokumentumokat, azok a szülők a Miskolc, Városház tér 13. sz. alatt a portán, papír alapon is átvehetik, valamint segítünk annak kitöltésében is.

    A nyomtatványokat 2020. július 22-től 2020. július 31-ig délelőtt 8.00 órától, 12.00 óráig Herman Ottó Általános Iskola gazdasági irodájában személyesen is elkérhetik.

     

    Étkezéssel kapcsolatos tájékoztatás:

     

    Telefonszám: 0646/500-068
    E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

     

     

     

     

     

     

     

     

  •  

    BEIRATKOZÁS

    FELNŐTTOKTATÁS LEVELEZŐ TAGOZATÁRA

    A 2020/2021. TANÉVRE

     A Miskolci Herman Ottó Általános Iskola és AMI várja azon fiatalok és felnőttek jelentkezését, akik már nem tankötelesek, de szeretnék befejezni általános iskolai tanulmányaikat.

    A beiratkozások időpontjai:

    • augusztus 25. (kedd)    11.00 – 15.00 óráig
    • szeptember 01. (kedd)    11.00 – 15.00 óráig

    Helyszín: Miskolci Herman Ottó Általános Iskola és AMI
                           (Miskolc, Gesztenyés út 25.)

    A beiratkozáshoz szükséges iratok:

    • személyi igazolvány
    • lakcímkártya
    • TAJ kártya
    • lezárt érvényes bizonyítvány

     Érdeklődni lehet a 46/560-494-es telefonszámon, Mudri István igazgatóhelyettesnél

  • Tisztelt Szülők!

    Megjelent a Kormány 220/2020. (V. 22.) Korm. rendelete az iskolák 2020. júniusi működéséről.

    Eszerint:

    • - Az iskolák 2020. június 2. és 2020. június 15. között továbbra is tantermen kívüli, digitális munkarend szerint működnek.
    • - június 2. és 2020. június 26. között az iskolák megszervezik a tanulók felügyeletét.
    • - Egyéni vagy kiscsoportos foglalkozás szervezhetőa tanulók felzárkóztatása céljából. Alsóban az osztálytanítók, felsőben a szaktanárok értesítik Önöket arról, mikor és kinek szerveznek ilyen foglalkozásokat.
    • - Az iskolákban 2020. június 26-áig az intézményi gyermekétkeztetést a tanítási év szabályai szerint kell biztosítani.

    Kérem, amennyiben gyermekének a felügyelet során étkezést is igényel, azt két nappal előtte jelezze.

    Amennyiben június 2-től igényli a felügyeletet gyermekének, az jelezze az iskola email címén:Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

    Az étkeztetést: a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen Szabó Mónikának.

  • Tisztelt Szülők/Gondviselők!

     

    Szülői igényeknek eleget téve, a koronavírus terjedésének egészségügyi kockázataira való tekintettel, szigorú óvintézkedések mellett, két napot biztosítunk  a pénztári készpénzes befizetésre, illetve a fel nem vett alsótagozatos tanulói bérlet támogatások kifizetésére, a bérletszelvény leadása mellett.

    Kérjük a Tisztelt Szülőket / Gondviselőket, hogy az étkezési térítési díjak befizetése során, az átutalásos fizetési módot részesítsék előnyben!

    Pénztári nyitva tartás:

    2020. április 29. szerda 8-14 óráig

    2020. május 6. szerda 8-14 óráig

    Helyszín:Miskolci Közintézmény-működtető Központ pénztára (3525 Miskolc, Városház tér 13.)


    Köszönettel, az MKMK Vezetősége

     

     

  • ÚTMUTATÓ a digitális oktatásban résztvevők adatkezeléséhez

    ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ 

    (TÁJÉKOZTATÓ A TANTERMEN KÍVÜLI, DIGITÁLIS MUNKARENDBEN VALÓ RÉSZVÉTEL SORÁN MEGVALÓSULÓ ADATKEZELÉSRŐL)