• TANÉVZÁRÓ ÜNNEPÉLY

    (BIZONYÍTVÁNYOSZTÁS)

     

    HERMAN O. ÁLT. ISKOLA: 2022. 06. 23. (csütörtök) 13.00 óra

     

    MUNKÁCSY M. TAGISKOLA: 2022. 06. 23. (csütörtök) 11.00 óra

     

     

     

    ISKOLAVEZETÉS

  •  /dokumentum/2021-22/NYIL

    TISZTELT SZÜLŐ/ TÖRVÉNYES KÉPVISELŐ!

    A következőkben néhány fontos tudnivalóról tájékoztatjuk Önt a 2022/2023. tanítási évre történő általános iskolai jelentkezés/beiratkozás vonatkozásában:

    A jelenleg hatályos jogszabályi előírások szerint az általános iskolákba történő jelentkezés/beiratkozás személyes megjelenést és adategyeztetést igényel. A személyes jelentkezés/beiratkozás időpontja:

    • 2022. április 21. (csütörtök) 8.00-19.00 óra között
    • 2022. április 22. (péntek) 8.00-18.00 óra között

    A törvényes képviselők kétféle módon kezdeményezhetik gyermekeik beiratkozását:

    1. Személyes ügyintézéssel, csak papír alapon történő adminisztrációval:

    A személyes megjelenés során történik a beiratkozáshoz szükséges hatósági igazolványok és dokumentumok eredeti példányának bemutatása is, ezért kérjük, hogy az alábbiakat feltétlenül hozza magával.

    1. Elektronikus jelentkezés lehetőségével kiegészített adminisztrációval:

    A fent jelzett napokon a személyes ügyintézés gördülékenyebbé tehető és annak ideje rövidíthető, ha előzetesen beküldi adatait a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés „Beiratkozás Általános Iskolába – BÁI” (a továbbiakban: BÁI) felületén keresztül

    Az online jelentkezés határideje: 2022. április 06. - 2022. április 22. 12:00

    A beiratkozás napján – függetlenül attól, hogy a két jelentkezési mód közül melyiket választja – minden szülőnek meg kell jelennie személyesen az intézményben, ahol a beiratkozáshoz szükséges dokumentumok, illetve nyilatkozatok eredeti példányát be kell mutatni.

    Az e-Ügyintézés felületen keresztül – regisztráció után – indíthatja a gyermek törvényes képviselője a beiratkozási folyamatot, mely során ki lehet tölteni a gyermek beiratkozáshoz szükséges adatait a rendszer által felkínált űrlapon. Emellett az egyes nyilatkozatok (törvényes képviselői nyilatkozat, etika ill. hit- és erkölcstan közötti választás) a rendszerből letölthetőek, és aláírás után a másolatok feltölthetőek. 

    Amennyiben Ön nem a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti körzetes iskolába íratná be a gyermekét, akkor is meg kell adnia a kötelező felvételt biztosító általános iskola nevét és címét is a jelentkezése során. A beiratkozó gyermek körzetes iskoláját az alábbi keresőfelületen https://kir.hu/KIR2_KORZET_3h/Pub/Index, vagy a Miskolci Tankerületi Központ https://kk.gov.hu/beiskolazasi-korzethatarok-2022-2023 honlapján is megtalálják.

    Felhívjuk a szülők figyelmét arra, hogy a KRÉTA rendszer beiratkozási nyilvántartása nem teszi lehetővé, hogy egy gyermek egyszerre két, vagy több iskolába is jelentkezzen.

    Amennyiben vissza kívánja vonni gyermeke jelentkezését, akkor ezt úgy teheti meg, hogy személyesen jelzi az adott intézmény részére a visszavonási vagy adatmódosítási szándékát. Amennyiben a szülő visszavonja gyermeke jelentkezését, ennek következményeként az iskola a benyújtott jelentkezésre a szülő kérése alapján elutasító határozatot hoz, és Ön ismét be tudja nyújtani gyermeke jelentkezését egy másik iskolába.

    Abban az esetben, ha a tanköteles korú tanuló külföldön teljesíti tankötelezettségét - a köznevelési intézmény értesítése mellett – be kell jelenteni az Oktatási Hivatalnak. https://ohtan.oh.gov.hu/ 

    A fentiek után a körzettel nem rendelkező általános iskolai osztályok tekintetében, továbbá a körzettel rendelkező iskolákba jelentkező, nem körzetes gyermekek esetében legkésőbb 2022. május 6. napjáig tájékoztatják Önöket a felvételi döntés eredményéről. 

    Amennyiben a választott iskola igazgatója a gyermek felvételét elutasító döntést hoz, a szülő vagy a törvényes képviselő a gyermekét a döntés véglegessé válását követő öt napon belül köteles beíratni a kötelező felvételt biztosító iskola első évfolyamára

    Az Nkt. 37. § (2) és (3) bekezdése alapján a választott iskola igazgatójának a gyermek felvételtét elutasító döntése ellen a szülő vagy törvényes képviselő a döntést követően a 15 napon belül jogorvoslattal élhet. 

    A beiratkozási eljárás során vagy annak lezárása után legkésőbb két héten belül Önnek nyilatkoznia kell arról, hogy gyermeke számára hit- és erkölcstan vagy etika órát választja. A hit- és erkölcstan tantárgy választása esetén meg kell jelölnie, hogy melyik egyház hit- és erkölcstan oktatásának megszervezését kéri majd gyermeke számára. Az iskola a hit- és erkölcstan oktatással kapcsolatos, az egyházaktól kapott információkat feltünteti a honlapján.

    A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok, adatok megadása kapcsán Ön segítséget kérhet a gyermeke óvodájától – óvoda OM azonosítja, gyermekük oktatási azonosítója tekintetében. Természetesen iskolánk fenntartója, a Miskolci Tankerületi Központ is rendelkezésre áll a körzetes iskolákkal kapcsolatos információk, az online vagy a személyes beiratkozás rendjével kapcsolatos kérdések esetén.                                                                                                                                                                                                                                                                 Iskolavezetés 

     

  • Emberi Erőforrások Minisztere                      

    a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

    pályázatot hirdet

    Miskolci Herman Ottó Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola

    Intézményvezető (magasabb vezető)

    beosztás ellátására.

    A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

    határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

                           

    Foglalkoztatás jellege:

    Teljes munkaidő

    A vezetői megbízás időtartama:

    A vezetői megbízás határozott időre, 2022. január 22. - 2026. augusztus 15-ig szól.

    A munkavégzés helye:

    Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3529 Miskolc, Gesztenyés utca 25.

    A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

    A köznevelési intézmény vezetőjének feladata az intézmény szakszerű és törvényes működtetése, a fenntartó által rendelkezésre bocsátott eszközök tőle elvárható gondossággal való kezelése, a munkáltatói jogok gyakorlása, intézmény képviselete és döntéshozatal az intézmény működésével kapcsolatban minden olyan ügyben, amelyet jogszabály nem utal más hatáskörébe.

    Illetmény és juttatások:

    Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései , valamint a(z) nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény, valamint a pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény köznevelési intézményekben történő végrehajtásáról szóló 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.

                           

    Pályázati feltételek:

    •       Főiskola, /egyetemi szintű végzettség és tanítói/tanári szakképzettség a pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény köznevelési intézményekben történő végrehajtásáról szóló 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet 33/C. §-ában foglaltakat is figyelembe véve, vagy Főiskola/egyetemi szintű végzettség és az oktatott zeneművészeti, táncművészeti, képző- és iparművészeti, szín- és bábművészeti ágban a művészeti tárgynak megfelelő szakirányú tanár szakképzettség vagy a művészeti tárgynak megfelelő művész, előadóművész szakképzettség vagy az oktatott szín- és bábművészeti, képző- és iparművészeti, táncművészeti ágak valamelyikében a tanszaknak megfelelő szakirányú felsőfokú végzettség vagy a tanszaknak megfelelő tanár vagy művész vagy előadóművész szakképzettség a pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény köznevelési intézményekben történő végrehajtásáról szóló 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet 33/C. §-ában foglaltakat is figyelembe véve,,
    •       pedagógus-szakvizsga keretében szerzett intézményvezetői szakképzettség,
    •       legalább négy év pedagógus-munkakörben vagy heti tíz tanóra vagy foglalkozás megtartására vonatkozó óraadói megbízás ellátása során szerzett szakmai gyakorlat,
    •       cselekvőképesség,
    •       büntetlen előélet és annak igazolása, hogy a közalkalmazott nem áll a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
    •       a nevelési-oktatási intézményben pedagógus-munkakörben fennálló, határozatlan időre, teljes munkaidőre szóló alkalmazás vagy a megbízással egyidejűleg pedagógus-munkakörben történő, határozatlan időre teljes munkaidőre szóló alkalmazás

    A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

    •       az intézmény vezetésére vonatkozó program, amely tartalmazza a szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléseket,
    •       az álláshely betöltéséhez szükséges végzettség, szakképzettség meglétét igazoló okmányok másolata,
    •       pedagógus-szakvizsga keretében szerzett intézményvezetői szakképzettség meglétét igazoló oklevél másolata,
    •       a pályázó legalább négy év pedagógus-munkakörben vagy heti tíz tanóra vagy foglalkozás megtartására vonatkozó óraadói megbízás ellátása során szerzett szakmai gyakorlatát igazoló, munkáltató által kiállított dokumentum (munkáltatói igazolás munkakör, illetve óraadó esetén az ellátott szakos tanári feladatok feltüntetésével),
    •       90 napnál nem régebbi hatósági bizonyítvány a büntetlen előélet és annak igazolására, hogy a közalkalmazott nem áll a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
    •       a pályázó szakmai önéletrajza,
    •       a pályázó aláírt eredeti nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a teljes pályázati anyagának sokszorosításához, továbbításához (harmadik személlyel közléséhez),
    •       a pályázó aláírt eredeti nyilatkozata arról, hogy hozzájárul személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához,
    •       a pályázó aláírt eredeti nyilatkozata annak tudomásulvételéről, hogy sikeres pályázat esetén a megbízási jogkör gyakorlója által elektronikusan aláírt intézményvezetői megbízási okmány, illetve kinevezési dokumentum munkáltató általi kézbesítése elektronikus úton történik részére, és ehhez rendelkezik a biztonságos kézbesítési szolgáltatásra alkalmas tárhellyel (Ügyfélkapuval), vagy legkésőbb a pályázat elbírálásáig ilyen hozzáférést létesít.
    •       Hiánypótlásra a pályázat beadási határidejét követően nincs lehetőség.

    A beosztás betölthetőségének időpontja:

    A beosztás legkorábban 2022. január 22. napjától tölthető be.

    A pályázat benyújtásának határideje: 2021. október 27.

    A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Siklósi Zsanett nyújt, a 46/795-240 -os telefonszámon.

    A pályázatok benyújtásának módja:

    •       Postai úton, a pályázatnak a Emberi Erőforrások Minisztere címére történő megküldésével (Miskolci Tankerületi Központ címe:3527 Miskolc, Selyemrét u. 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: TK/048/HR/4514/2021 , valamint a beosztás megnevezését: Miskolci Herman Ottó Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Intézményvezető.

    A pályázat elbírálásának módja, rendje:

    A pályázatról az oktatásért felelős miniszter dönt.

    A pályázat elbírálásának határideje: 2022. január 17.

    A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

    •       http://kk.gov.hu/miskolc
    •       http://www.herman-munkacsy.fw.hu/

    A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

    A pályázatot írásban, három azonos szövegű és mellékletű példányban (kettő lefűzött, bekötött és egy fűzés nélküli példányban), zárt borítékban kérjük megküldeni a Miskolci Tankerületi Központ címére. A borítékra írják rá "PÁLYÁZAT- Miskolci Herman Ottó Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola intézményvezetői beosztására".

    A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2021. szeptember 27.

  • TANÉVKEZDÉSI INFORMÁCIÓK

    2021/2022

    Tisztelt Szülők! Kedves Diákok!

    Első tanítási nap: 2021. szeptember 1. szerda

    Gyülekező 7:30-kor (szokás szerint). A tanítás az első napon 11:30-ig tart.

    Erre a napra jegyzetfüzetet, íróeszközt és a bizonyítványukat hozzák magukkal a tanulók és ünneplő ruhában jelenjenek meg.

    Étkezés és napközik ellátás már az első napon igénybe vehető a korábban leadott kérelmek alapján.

    Tankönyvosztás: minden évfolyam szeptember 1.-én az osztályfőnöktől kapja meg a tankönyvcsomagát.

    Szülői értekezlet az elsős tanulók szüleinek 2021. szeptember 1.-én 16:00 órakor.

    Kérjük folyamatosan kísérjék figyelemmel iskolánk honlapját ill. a KRÉTA felületén kiküldött információkat!

    Iskolavezetés

     

  • JAVÍTÓVIZSGÁRA FELKÉSZÍTÉS:

    2021.08. 24. (kedd) 8:00-13:00

     

    JAVÍTÓVIZSGA:

    2021.08. 25. (szerda) 8:00óra

     

    ELSŐ TANÍTÁSI NAP ÉS TANKÖNYVOSZTÁS:

    2021. 09.01. (szerda)

     

  • HERMAN O. ÁLT. ISKOLA: 2021. 06. 21. (hétfő) 9.00 óra

     

    MUNKÁCSY M. TAGISKOLA: 2021. 06. 22. (kedd) 9.00 óra

     

    A SZÜLŐK CSAK VÉDETTSÉGI IGAZOLVÁNY FELMUTATÁSÁVAL LÉPHETNEK BE AZ ISKOLA AULÁJÁBA!

     

     

    ISKOLAVEZETÉS

  •   Kedves Szülők, Kedves Leendő Elsősök!

    Kérjük tekintsék meg kisfilmjeinket:

     

     

     

  • Tájékoztató a felnőttoktatás levelező tagozat tanulói számára

    Tájékoztatom, hogy a koronavírus terjedése miatt az intézményünk továbbra sem látogatható, marad a tantermen kívüli digitális oktatás.
    A tanulni való tananyagot tantárgyanként mindenki megtekintheti minden hétfőn a KRÉTA házi feladatoknál, és itt küldhetnek üzeneteket, megoldott feladatokat.
    Továbbiakról, az esetleges változásokról tájékoztatást küldünk. 

    Email címem: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
    Telefonszámom: 46/ 560 494

    Mudri István
    igazgatóhelyettes

  • Tisztelt Szülők/Gondviselők!

     

    Az étkezés igényléséhez IGÉNYLŐLAP  és HOZZÁJÁRULÓ NYILATKOZAT A SZEMÉLYES ADATOK KEZELÉSÉHEZ  elnevezésű dokumentumok kitöltése szükséges.

    Benyújtási határidő:

    2020. augusztus 3.

    Étkezési térítési díjkedvezmény igénylése esetén a 2. számú NYILATKOZAT  és a kedvezményre jogosító igazolások mellékelése szükséges.

    A kedvezmény igénylő Nyilatkozat és igazolások leadási határideje: 

    2020. augusztus 14.

    Az igénylőlapok és a kedvezmény igénybevételére jogosító dokumentumok az MKMK-ban adhatók le személyesen, postai úton a 3525 Miskolc, Városház tér 13. postacímen, illetve e-mailben az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen.



    CSAK A HIÁNYTALANUL KITÖLTÖTT ÉS ALÁÍRT IGÉNYLŐLAPOKAT ÁLL MÓDUNKBAN ELFOGADNI, A HIÁNYOS DOKUMENTUMOK NEM KERÜLNEK FELDOLGOZÁSRA!

     

    A szükséges nyomtatványok az MKMK honlapján letölthetőek:

    http://mkmkozpont.hu/2020-2021-tanev-altalanos-iskolak

     

    Akinek nincs lehetősége letölteni az MKMK honlapjáról a szükséges dokumentumokat, azok a szülők a Miskolc, Városház tér 13. sz. alatt a portán, papír alapon is átvehetik, valamint segítünk annak kitöltésében is.

    A nyomtatványokat 2020. július 22-től 2020. július 31-ig délelőtt 8.00 órától, 12.00 óráig Herman Ottó Általános Iskola gazdasági irodájában személyesen is elkérhetik.

     

    Étkezéssel kapcsolatos tájékoztatás:

     

    Telefonszám: 0646/500-068
    E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

     

     

     

     

     

     

     

     

  • Tisztelt Szülők/Gondviselők!

     

    Szülői igényeknek eleget téve, a koronavírus terjedésének egészségügyi kockázataira való tekintettel, szigorú óvintézkedések mellett, két napot biztosítunk  a pénztári készpénzes befizetésre, illetve a fel nem vett alsótagozatos tanulói bérlet támogatások kifizetésére, a bérletszelvény leadása mellett.

    Kérjük a Tisztelt Szülőket / Gondviselőket, hogy az étkezési térítési díjak befizetése során, az átutalásos fizetési módot részesítsék előnyben!

    Pénztári nyitva tartás:

    2020. április 29. szerda 8-14 óráig

    2020. május 6. szerda 8-14 óráig

    Helyszín:Miskolci Közintézmény-működtető Központ pénztára (3525 Miskolc, Városház tér 13.)


    Köszönettel, az MKMK Vezetősége

     

     

  • A járványügyi krízis ideje alatt a táblázatban megjelölt napokon és időpontokban kezdeményezhet a szülő/gondviselő/nagykorú tanuló pszichológiai tanácsadást.

    A szolgáltatás 0-23 éves korig vehető igénybe, kisgyermekek, óvodások, valamint általános és középiskolás tanulók részére.

     A pszichológusaink hívást nem tudnak kezdeményezni, csak a bejövő hívásokat fogadják.

    Telefonszámaink normál díjas tarifával hívhatók.

    A megadott számok csak a veszélyhelyzet idején működnek

  • Megtartottuk a szokásos évi Digitális témahetet a Hermanban.

    Letölthető összefoglaló: DTH összefoglaló

    Fotó galériák:

    3D nyomtatás

    Virtuális valóság bemutató

    Flashmob

    Robot programozás

    Informatikai szabadulószoba