• Közlemény - A beiratkozás rendjéről (2020-2021)

    Tájékoztató KRÉTA beiratkozásról

     Gondviselői hozzáférés nélkül

     Gondviselői hozzáféréssel

    beiskolázási körzetünk

  • A járványügyi krízis ideje alatt a táblázatban megjelölt napokon és időpontokban kezdeményezhet a szülő/gondviselő/nagykorú tanuló pszichológiai tanácsadást.

    A szolgáltatás 0-23 éves korig vehető igénybe, kisgyermekek, óvodások, valamint általános és középiskolás tanulók részére.

     A pszichológusaink hívást nem tudnak kezdeményezni, csak a bejövő hívásokat fogadják.

    Telefonszámaink normál díjas tarifával hívhatók.

    A megadott számok csak a veszélyhelyzet idején működnek

  • Tájékoztató a felnőttoktatás levelező tagozat tanulóinak!

     

    Tájékoztatom, hogy a koronavírus terjedése miatt az intézményünk bizonytalan ideig nem látogatható, ezért a tanulni való tananyagot tantárgyanként megküldjük. Ehhez kérjük, küldje el az email címét az általam megadott email címre.

    Továbbiakról, és az év végi számonkérésről folyamatos tájékoztatást küldünk. 

    Email cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

    Mudri István

    igazgatóhelyettes

  • Tisztelt Szülők!

    A koronavírus terjedése miatt kialakult helyzetre való tekintettel szeretnék mindenkit tájékoztatni a következőkről:

    Miniszterelnök Úr péntek esti bejelentésének megfelelően 2020. március 16-tól iskolánkban is új oktatási munkarend lép érvénybe: Tantermen kívüli digitális oktatás. Ami azt jelenti, hogy a tanulóknak tilos a köznevelési intézmények oktatási célú látogatása.

    A tananyag kijelölése, a tanulási folyamat ellenőrzése és a támogatása a pedagógusok és a tanulók között online vagy egyéb, személyes találkozást nem igénylő formában történik.

    Kérem a tanulók legyenek felelősséggel saját maguk és környezetük egészségére is! A nyilvános helyeket kerüljék, hogy meg lehessen akadályozni a vírus terjedését. Természetesen egy kis mozgás, séta hasznos, a zöldség és gyümölcs, valamint C vitamin fogyasztása ajánlott! Továbbra is fontos a gyakori kézmosás!

    Kedves Diákok!

    Kérem saját érdeketekben is legyetek figyelemmel fentiekre. A Ti érdeketek is az, hogy megőrizzétek az egészségeteket, és mellette a tananyaggal is haladjatok. A tanárok online módon juttatják majd el a tananyagokat hozzátok. Figyelje mindenki iskolánk honlapját, facebook oldalát, valamint a KRÉTA napló felületeit! Meg fogjuk találni a módot arra, hogy a tudást, a tanagyagot átadjuk Nektek, de ehhez a Ti hozzáállásotok is szükséges!

    A további információkat folyamatosan közöljük.

    Minden pedagógus kollégám nevében a megértést, a türelmet és a támogatást köszönöm.

     

    Balogné Pálfi Gabriella

    intézményvezető

     

  • Tisztelt Szülő/Gondviselő!

    A Miskolci Herman Ottó Általános Iskolában és Munkácsy Mihály A.M.I-ban az 2020. március havi ebédbefizetés az  alábbi időpontokban lesz:

    Herman O. Ált. Iskola - gazdasági iroda

    2020. március 10. (kedd)  9.00-11.00-ig

    2020. március 11. (szerda)  14.00-16.00-ig

     

    Munkácsy Mihály A.M.I. - KÖNYVTÁR

    2020. március 10. (kedd) 14.00-16.00-ig

    2020. március 11. (szerda) 9.00-11.00-ig

      

    2020. február havi tanulóbérletek kifizetése az alábbiak szerint alakul:

     

    Herman O. Ált. Iskola - gazdasági iroda

    2020. március 10. (kedd)  9.00-11.00-ig

    2020. március 11. (szerda)  14.00-16.00-ig

     

    Munkácsy Mihály A.M.I. - KÖNYVTÁR

    2020. március 10. (kedd) 14.00-16.00-ig

    2020. március 11. (szerda) 9.00-11.00-ig

     

     

     

    Felhívom a figyelmet, hogy a bérletek kifizetése csak az alábbi időpontokban lesz!

     

  • A Miskolci Herman Ottó Általános Iskola és AMI

    Munkácsy Mihály Általános és Művészeti Iskola

    Tájékoztatója

    Elektronikus ügyintézés

    Tisztelt Szülők!

    Iskolánkban is van lehetőség elektronikus ügyintézésre. A felhasználói segédletet az alábbi linkre kattintva érhetik el:

    http://kk.gov.hu/download/a/cd/52000/KAFFEE%20projekt%20t%C3%A1j%C3%A9koztat%C3%B3%20kiadv%C3%A1ny.pdf?fbclid=IwAR0R4NqyMjSucSamEi6Bim-bfY3PVHxYjrOjA72DssSzJFXbY06GWUYEf-M

     

     Előnye, hogy online kitöltenek egy adatlapot, feltöltik az esetleges igazolás fotóját vagy „szkennelt” változatát, és az igazolás vagy kérelem azonnal az iskolában van, és gyors ügyintézésre lehet számítani. Felhívjuk figyelmüket, hogy az e-Ügyintézés csak számítógépről az ismert böngészők használatával működik, telefonos applikációról nem.

    Az elektronikus ügyintézés elindítását és nyomon követését egy példán keresztül ezzel a leírással segítjük.

    1. lépés: Az elektronikus ügy elindítása a KRÉTA napló felületéről:

    Lépjen be a KRÉTA napló felületére ahttps://klik028983001.e-kreta.hu címen.

    (Fontos, hogy azzal a gondviselői felhasználói névvel és jelszóval lépjen be, amit gyermeke osztályfőnökétől kapott.)
    Belépés után a menüben látja az e-Ügyintézés menüpontot:

    Ezt kiválasztva a felület átirányításra kerül az e-ügyintézés felületére és a bejelentkeztetés is automatikusan megtörténik. Ez a felület így néz ki:

    1. lépés: Az ügy elindítása az e-ügyintézés felületén:

    ÜGY NEVE: Tanulói mulasztás igazolása

    Ez az ügy akkor indítandó, ha
    1. az orvos által kiadott igazolást szeretné eljuttatni az iskolába elektronikusan vagy
    2. a szülői igazolása terhére (évente 3 nap) szeretne a gondviselő benyújtani igazolást vagy
    3. hivatalos távollétet szeretne bejelenteni (pl.: rendőrségi, bírósági igazolás)

    A kiválasztás után egy űrlap jelenik meg a következő tartalmakkal:

    A tanuló adatain túl - melyek automatikusan megjelennek - kötelező megadni a mulasztás kezdetét és végét valamint ki kell választani, hogy milyen típusú igazolás benyújtását indítja. Ha orvosi igazolást választ ki, akkor csatolni kell az orvosi igazolást digitalizálva is (legegyszerűbb lefényképezni). A kérelem indoklása, bár nem kötelező, de segítheti annak könnyebb elbírálását.

    A kérelem a beküldés előtt az Előnézet gomb mögött megtekinthető (egy pdf dokumentum jön létre), s ha mindent rendben talál, akkor a Beküldés gombbal a kérelem beküldhető.
    A kérelmet NEM kell nyomtatva is eljuttatni az iskolába!
    Az elbírálásról ezen a felületen kap visszajelzést, aminek megjelenéséről emailben is értesíti Önt a rendszer.

    1. lépés: A folyamatban lévő ügyek megtekintése:

    Az elindított ügyek listája a baloldalon lévő Folyamatban lévő ügyek menüpont alatt érhetők el:

    Amennyiben egy ügy Döntésvagy Lezártstátuszba került, akkor érdemes Megtekinteni. A megjelenő oldalon a Határozat fülön tudja a gondviselő megnézni a döntést, ami a Megtekintésgombra pdf-ben le is tölthető.

    A rendszer teljes felhasználói kézikönyve a

    https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714 oldalon megtalálható.

     

    Természetesen, ha Önnek kényelmesebb, a továbbiakban is intézheti az igazolásokkal kapcsolatos ügyeket papír alapon, ez csak egy plusz kényelmi funkció az online világban járatos szülők részére.

     

    Iskolavezetés

  • Meghívó - Nyílt nap (2019.03.05)

  • A MUNKÁCSY iskola -Kamerarendszer működtetéséről szóló adatkezelési szabályzata ide kattintva megtekinthető!

     

    Tájékoztató
    a Miskolci Herman Ottó Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola Munkácsy Mihály Általános és Alapfokú Művészeti Tagiskolája területén működtetett elektronikus térfigyelő rendszerről

     

    A Miskolci Herman Ottó Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola Munkácsy Mihály Általános és Alapfokú Művészeti Tagiskolájában az épületen belüli, illetve az épületen kívüli mozgások és események megfigyelése elektronikus megfigyelő kamerarendszerrel történik, mely során személyes adatokat tartalmazó képfelvételek készülnek.

    A megfigyelésnek és a képfelvételek rögzítésének a célja az iskola területén tartózkodó személyek életének, testi épségének, biztonságának, valamint az iskola területén tartózkodó személyek vagyontárgyainak, továbbá az iskola által használt vagyontárgyak védelme. Ennek keretében cél a jogsértések észlelése (rongálás, lopás, testi sértés, higiéniás veszélyeztetés, illetéktelen belépés tiltott területre), az elkövető tettenérése, e jogsértő cselekmények megelőzése továbbá, hogy ezekkel összefüggésben szükség esetén bizonyítékként kerüljenek hatósági eljárás keretében felhasználásra. Az adatkezelés során nem ellenőrizhető, visszanézhető például az órai munka, vagy az iskolába érkezés időpontja (esetleges késés).
    Az iskola dolgozói illetve tanulói az elektronikus térfigyelő működéséről írásbeli tájékoztatást kapnak. Az elektronikus térfigyelő rendszer alkalmazását figyelmeztető táblákkal és ismertető szöveg kihelyezésével kell jelezni.

    A képfelvételeket az iskolában lévő központi felvevő egységeken 3 munkanapig tároljuk, ha jogsértő esemény történik, a tárolás ideje 30 nappal meghosszabbítható.

    A sugárzott képek megtekintésére, visszanézésére kizárólag a szabályzat 2-3-4. mellékletében felsorolt személyek jogosultak, tanulók nem. A megfigyelés és a tárolt képfelvételek visszanézése kizárólag a jogsértő cselekmények kiszűrése, az azok megszüntetéséhez szükséges intézkedések kezdeményezése céljából indítványozható. A tárolt képfelvételek visszanézését és a képfelvételekről készített mentést dokumentálni, jegyzőkönyvezni kell.
    Az iskola épületén belül 5 darab, az iskola területéhez tartozó udvaron szintén 5 darab kamera van elhelyezve. A kamerák pontos helyét és az általuk megfigyelt területet a szabályzat 6. melléklete tartalmazza.

    Az adatkezelési szabályzat megtekinthető az intézmény vezetőjénél, a tagintézmény-vezetőnél és a tanári szobában, valamint letölthető az iskola honlapjáról:

    http://www.herman-munkacsy.fw.hu

    Iskolavezetés